maanantai 3. tammikuuta 2011

Kisoissa pitkästä aikaa

Hyvinkään lämpimässä hallissa olitiin ja vietettiin aikaa, oli nimittäin isot luokat. Minua jänskätti ihan kauheasti kun en aikoihin ole kisannut, kyllä kisaamisessakin kannattais pitää jotain rutiinia yllä, näköjään.
Medit oli vikoina ja kotiin pääsitiin vasta yhdentoista aikoihin.

Eka rata meni ihan kauhussa. Minä olin kuin raivohullu joka juoksi ja huusi, eihän siitä mitään tullut. Zorrolla taisi olla omat ''tilanteeseen taas tottumis''-riittinsä sillä se juoksi myös hulluna, mutta ei samaa rataa kuin minä vaan kävi hyppimässä omiaan. Tämä oli ihan odotettavaa ja onneksi saatiin se rajattua vain siihen ekaan starttiin.

Toka rata oli agilityrata ja se me mentiin aika hyvin, tulitiin kuudensiksi eikä hävitty kuin pari sekunttia voittajalle!

Seuraava hyppyrata meni taas pirskatin hyvin, yksi pieni virhe, hyppy väärältä puolelta tehtiin, mutta aika oli taas oikein miellyttävä.

Olin tosi tyytyväinen koiraani ja vähän jopa itseeni. Jalka kesti, kunto kesti ja oli ihanaa!

Tuloksena hylly, 0 6./48 ja hieno hylly

Vuodenvaihde meni hienosti. Täällä me oltiin vanhat varikset paikalla, nuoriso oli hummaamassa. Päivällä käytiin Markon kanssa yhden tulostimen koeajolla. Sofi oli mukana ja viihtyi häkissään koneiden välissä. Illalla kuunneltiin ja katseltiin räiskettä omalta pihalta, ketään ei pelottanut. Minä olin niin väsy että nukahdin koirien kanssa jo ennen puolta yötä ja Marko joutui skoolailemaan yksikseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti