maanantai 10. kesäkuuta 2013

Taas juoksuttaa, mut erilailla.


Näin romanttisisssa tunnelmissa tavattiin Männistön lavalla

Mulla alkoi taas ne juoksut. Mamma hoksas sen kun mä putsasin itseäni, olen silleen siisti tyttö. Siitä alkoi se sama rumba ku viimeks ja mun tekemisiä seurailtiin tarkkaan. Mamma sähköposteili ja sopi asioista kasvattaja-Ullan kanssa. Sulhokin niillä oli valmiiksi katsottuna, se on se Ringo josta mamma kovin tykkää. On kuulemma niin herrasmies että luulis kelpaavan mullekin, ja toisaalta niin sitkee sissi, että kestää mun pienet nirppailut. No ehkä mä olen joskus vähän olevinaan, koska tiedän et oon hirmu hyvä.

Mun juoksut alkoi lauantaina 25.5. ja viikon kuluttua siitä lähdettiin treffaamaan Ringoa. Me huristeltiin Ullan kyydissä isoon kaupunkiin ja kiivettiin ison talon pitkät portaat. Sit niiden ovi aukes ja himputti mikä hulabaloo alkoi. Ringo ryysi eteiseen iso naama innosta hekuen ja kuvitteli että mä olisin helppo tapaus. En muuten ollu, pistin sille kunnolla hanttiin melkein puoltoista tuntia. Pitihän mun varjella mainettani! Mut mamma oli kuitenkin oikeessa, olihan Ringo aika ihana ja lopulta annoin sen käydä mun selässä.

Sunnuntaina treffattiin uudelleen Kellokosken Männistön tanssilavan maisemissa. Nyt mä en enää nirppaillu ja me hoidettiin homma noppaan. Yks vieras nainen vähän auttoi sillä meidän tyypit ei osaa lisääntymisjuttuja.

Maanantaina mamma otti mut ja Zorron mukaan yhteen treenipaikkaan. Ja kas, Ringokin tuli sinne, ja se sama nainen, sen nimi on Jaana. Sit me tehtiin taas niitä pentusia. Lopuks mamma rupes maanmuokkaushommiin ja minä pääsin Zorron kanssa mettään juoksemaan.

Sen koommin en oo Ringoa nähnyt. Tyypit sanoo et homma on hoidettu, et nyt vaan ootellaan tuleeko musta äitikoira. Kotona oon pitäny vähän omaa hauskaa meidän poikien kanssa, ja yhden kelpienartun ihan hurmasin rakkausleikilläni.

On tää ollu sellainen keissi et olen oppinu paljon. Mun ei kuulemma tarviikaan vahtia perääni, et on ihan ok päästää joku puolituttu uros selkään. Toisaalta mamma saa olla tyytyväinen näin luotettavaan narttuun. Mä en ole sellainen tyttö joka kieroilee ja karkaa lisääntymisreissuille. Mammasta tuli muuten ihan ihmeellinen, se höpöttää äitikoirajuttuja mun korvaan. Sillä on varmaan jotain hormonivaivaa.

-Sofi

Juoksut meni näin
alkoi la 25.5.2013
1. astutusyritys la 1.6. (8. pv)
2. astutus su 2.6. (9. pv)
3. astutus ma 3.6. (10. pv)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti