torstai 19. elokuuta 2010

Agitreenit + lekuri

Tiistaina oli taas oman seuran treenit. Mika veti ja hyvät treenit olikin vaikka esteitä oli vaan muutama. Mullehan se sopi hyvin, otin vaan paikkani ja yritin olla enempi liikkumatta. Cockerileirillä pystyin juoksemaan paremmin, mutta oma kenttä tuottaa tuskaa kun siinä on sellaisia isompia kiviä, kun taas Hauholla oli ihan tasainen kenttä. Täytyy toivoa että viikonlopun rotusembaloissa olisi vimoisen päälle tasainen alusta, ettei mene ihan seisoskeluksi.

Kävin Söderkullassa lääkärissä. Oli uusi lääkäri ja tuli myös uusi diagnoosi. Tämä epäili vamman syntyhistorian kuultuaan että se onkin lihas joka on irronnut vähän kantaluusta. Lepo ja tabut on ainoa hoito. Jollain oli kuulemma vastaava tehnyt vuoden sairasloman, siis pois töistä! No, tohonhan mä en ryhdy/kykene. Ja muutenkin, tässä on ollut lomakuu välissä joka oli vielä niin kuuma ettei oikeasti tullut riehuttua. Agista olen lomaillut melkein kolme kuukautta, SM-kisat, parit treenit ja kouluttamiset pois lukien. Eli olen siis levännyt niin paljon kuin ikinä kykynen, eikä se auttanut. Kortisoonipiikistä olin jo päättänyt etten sitä sittenkään ota, eikä lekuri sitä suositellutkaan, sanoi että huonoon paikkaan osuessaan voisi irroittaa loputkin lihakset kantaluusta.

Marko joutuu siis edelleen taivaltamaan lenkkejä koirien kanssa. Eipä sillä, hyvää se Markolle tekee. Ja minä poljen tuota helvatin rakkinetta, elikkäs kuntopyörää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti