lauantai 27. lokakuuta 2012

Flunssa + muuta pientä

Elämä kulkee urallaan, tällä hetkellä aika syvällä. Takareisi revähti alkukuusta, eikä parane kun minä en kykene rauhoittumaan. Alkuviikosta tulehtui kantapään joku juttu, kesken työpäivän vaan huomasin ettei jalkaa voinut laittaa maahan. Onneksi jalkavaivat osuivat samaan jalkaan. Nyt tuli vielä karsea räkätauti. Jollain pervolla tavalla olen kuitenkin tyytyväinen, ehkä nyt pystyn olemaan paikoillani kun vaivoja on tarpeeksi. Ja hyvä että tulivat samaan aikaan, ettei kaikkea tarvitse erikseen sairastaa.

Sofi tähtisilmä kävi keskiviikkona silmätarkastuksessa, olivat hyvät. Torstaina madotin koirat.

Torstaina mentiin Orenius-treeneihin, olin farkkukuosissa ja ainoastaan seisoskelin. Ällistyttävän hyvin meni, vaikka Juhalla on juoksuradat. Esim tämä alla oleva kohta, tultiin aalta, siitä rengas ja eteenpäin. Ihan parilla askeleella koko höskä, paitsi että mun putkijarru ei toimi. Ajattelin hoitaa 8-kepit näin: takaakierto, niisto, sokkari, 9-hyppy, päällejuoksu 10-hypylle, mutta eipä onnistunut kun mun sokkarit on niin huonoja (täytyy harjoitella). Juha käski tekemään pakkovalssi/jaakotuksen 9-hypylle ja takaaleikkaamalla 10 ja lähetys kepeille. Pirskatti että toimi hyvin, Sofi haki avokulmaan ihan täydellisesti.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti