torstai 12. toukokuuta 2011

Masin synttärit ♥

Viimekertaisesta vielä, kana olikin oikea mutta valkoinen fasaani ja ihmenouto oli ohjattu nouto :)

Seitsemän vuotta tuli tänään Masi-pojalle täyteen. Pennun hakureissua pääsinkin muistelemaan kun kävin Ninan luona poistattamassa tikkejä. Kun sinne ajelee ja laittaa auton parkkiin pääsee suoraan niihin fiiliksiin kun pientä Masia haettiin. Sama juttu Turun suuntaan, tietyissä kohdissa mutta vain kesäisin pääsen Zorron hakutunnelmiin. Myös Sofin kanssa on yksi tietty risteys missä se yritti kiivetä syliin, siinä risteyksessä sen pienen pennun aina muistaa. Vaikka pentuhan se meitin Sofi vielä on.

Maanantaina poistettiin tikit ja Masi on tosi terveen oloinen, mitään tulehduksia ei tullut. Hajut hälvenevät pikku hiljaa. Pitää vielä pestä se ja karvata ainakin leuka, täytyy myöntää että suunnittelen jo Masin totaalikarvausta.

Tiistaina oltiin seuran agitreeneissä. Olin surkea, Zor kärsi vähän helteestä. Mulla on selvästi jokin kyllästymisjuttu agin suhteen. Olen jo saanut kaiken mistä haaveilin enkä osaa haaveksia ihan hulluja. Käy vähän kuin ratsastuksessa, heti kun voitin seuran teinit (3. tai jotain) olin ihan kylläinen ja se jäikin siihen. Voi Zorro minkä teit, liian aikaisin ja liian helposti toteutit haaveeni. Kisapäivien itsensätoistavuus hieman syö. Aina samat koirakot, sitten odotellaan ja käydään vetäisemässä että kuka menee nopeimmin. Mitäs himputin väliä sillä sitten on? Vuodet vaihtuu, mutta tilanteet pysyy samoina. Olen ollut huomaavinani että viihdyn vähän liian hyvin kavereiden kanssa juoruamassa enkä niinkään  valmistumassa vuorooni. Kaverit onkin tämän harrastuksen suola, ja analysointi.

Keskiviikkona oltiin tokotreeneissä. Ensin taas Zor ja sitten Sofi. Minusta tuntuu että Sofi vähän jo hiffaa seuraamista, ainakaan ei pompi ja kurki/edistä enää niin paljoa. Olen kyllä surkea treenaaja enkä taaskaan tehnyt viikolla mitään, vasta ennen lähtöä otettiin parit muistinvirkistykset.

Sofi sai Expottinsa viime viikon lopulla, Zorro sai tänään, Masille viikonloppuna pesun jälkeen. La voisin madottaa koko konkkaronkan. Juoksemista en ole tehnyt, mutta olen polkenut kuntopyörää. Nyt lähden metsään, toivottavasti ei ole kärmeksiä tai myrkkysyöttejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti