lauantai 16. huhtikuuta 2011

Karsea flunssa


Zorrolla on reikä maassa ja öttiäisen pesä vieressään.


Sofi on hyvässä opissa ja hyvin Sofikin pyllistää.


Pari päivän kuluttua tästä kuvasta lunta ei ollut enää yhtään!

Lumi läks ja yhteen uuteen metsäänkin saatiin harjoittelulupa, mutta se saa nyt odottaa sillä minulle tuli karsea flunssa. Olen varsinainen räkäpää, poskiontelotkin on ihan täydet ja joudun nukkumaankin melkein istuallaan kun paine kasvoi makuullaan tuskallisen kovaksi. Harvoin minulla on näin pahaa flunssaa, siis sellaista joka vaikuttaisi elämiseen ja harrastamiseen. Lusin nyt tämän ja kohottelen kuntoani ja treenaan koiria sitten myöhemmin.

Tiistaina alkoi TUUKKin ulkokausi, olsiko flunssa vaivannut jo silloin kun olin niin huono. Itse asiassa se taisi olla tuloillaan jo edellisenä viikonloppuna kun olin kisoissa niin pökerryksissä. Keskiviikkona oli Sofin viimeinen pentutottis, aiheena oli vanhojen kertaus sekä luoksetulo. Seuraaminen on ihan hakusessa, ei olla sitä tosin treenattukaan, eikä mitään muutakaan tottisasiaa. Metsästys sekä agi menee tärkeysjärjestyksessä heittämällä ohi, aion kuitenkin jatkaa ke-iltaisin rivikoulutuksessa. Perjantai-iltana mentiin flunssasta huolimatta agiharkkoihin, sillä oli Zorron vuoro tarjota AVA-kakkua. Skoolattiin myös kuoharilla Zorron kunniaksi sekä meidän kaikkien tuleville menestyksille :D

Puutarhakausi on alkanut. Olen siivonnut kukkapenkkejä, leikannut puita ja pensaita. Huomattavasti helpompaa tämä ylläpitohoito kuin se perustamisvaihe jossa totisesti joutui raatamaan. Hyvältä näyttää ja olenkin onnellinen omasta sekä koirien puolesta, että meillä on tuollainen suurehko puuhamaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti