lauantai 30. lokakuuta 2010

Extratreenit Mäntsälässä

Olikin tosi hyvät, Niinu Linna koulutti. 30 estettä, suoran putken kummassakin päässä tehtiin asioita. Juosta sai siis hulluna mutta tarkkuus säilyi ja yllättäen kuntokin kesti. Kuvaa en viitsi tähän laittaa kun ovat tarkkoja koulutuksistaan. Kääntymisiin käytin myös hienovaraisia juttuja, takaa- ja viskileikkauksia. Zorro kääntyi näillä hienosti, vaikka perinteisesti olen toisin väittänyt. Kaiken kaikkiaan mentiin tosi hyvin, upeat lähetykset putkiin (myös omituiset putkikulmat), kepeille ja kaukana olleille hypyille. Z oli nopea, notkea, tarkka, teki kaiken mitä pyysin ja parit pelastukset, olin ihan taivaissa!

2 kommenttia:

  1. Vähän kivaa, teil on blogi.. :) Pitäs ittensäkin saada aikaseksi kirjotella jotain, tehty on kyllä mutta kirjottaminen pitäs alottaa.. ja kaivaa se jostain..

    Oletko sä ens kerralla meillä kouluttamassa?
    Ainakin Asko jotain muisteli.
    t. Johanna +Iines, Justiina, Ilona

    VastaaPoista
  2. Moi! Kyllä kannattaa pitää blogia, tai ainakin treenit pitäisi jollain tavalla analysoida, että mikä meni hyvin, mikä huonosti ja miettiä sitten lääkkeet siihen. Miettiminen kannattaa aina.

    Koulutukset on mun osalta ohi. Mun piti käydä neljä kertaa, mutta kävin vain kolmasti kun Asko oli mulle yhden kerran velkaa. Otin koulutukset heti jakson alkuun koska toivon että Pukki tuo mulle pennun jouluna!

    Minusta koulutuskalenterissa seisoo että Asko tulisi seuraavat kaksi kertaa, mutta voihan se olla että ovat muutelleet vuorojaan.

    Hop, heti blogia pitämään ja ilmoitus sitten minullekin että voin lukea!

    VastaaPoista