sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Kisoissa Hyvinkäällä

Ihanat radat, ihana halli näin talviaikaan.
Ekalla agiradalla tuli se mun idioottiongelmani. Jätin Zorron lähtöpaikalle ja menin tohkeissani radalle asemiin. Tuomari karjahti tuimana että älä tule tänne, en ole viheltänyt pilliin. Oli tosi noloa, sillä ei ole eka eikä edes toka kerta kun unohdan tuomarin ja lähtöluvan. Onneksi tämä tuomari armahti ja antoi meidän aloittaa ilman hylkäämistä.

Olin ekassa startissa aika huono, pientä paniikkia piti, mutta onneksi Zorro oli hyvin kuulolla ja se sitten korjaili meikäläisen ohjaamista. Mun huonouden takia tuli myös pitkiä kaarroksia. Nolla siitä kuitenkin tuli ja neljäs sija!

Toka rata oli aivan unelmaa, me mentiin tosi hyvin. Paha vaan että minä herpaannuin yhdessä kohdassa kun piti kierrättää este, tein siihen persjätön mutta unohdin haltuunoton. Zorro sitten luki ihan oikein mun kroppaa ja kun ei sitä haltuunottoa ollut, ehti hyppäämään väärän esteen. Zorro meni tän radan siis tosi hyvin mutta minä järkkäsin sen hyllyn. Harat ei olleet ihan sitä mitä on sovittu, olisi pitänyt karjahtaa kovemmin.

Tuloksena siis 0 ja 4.sija/37 sekä hylly.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti