sunnuntai 22. marraskuuta 2009

Masentava kisamatka Tampereelle

Hyvät asiat ensin, tavattiin Zorron Hilma-sisko joka oli tietty ihana, selkeesti olivat sisaruksia Hilma oli vaan tyttömäinen.

Mulla on ollut sellainen paha aavistus että Zorro hiffaa sen että treeneissä joutuu tekemään hyvät kontaktit, mutta kisoissa se tietää että olen aseeton. Tänään se sitten haistatti meikäläisen haralle (=two on - two off).

A-radalla oli paljon hyvää, vauhti, vastakkaisella kädellä sain heitettyä parille esteelle, ne oli hienot. Pöytä oli ekan kerran radalla ja se meni hyvin. Kepeillemenossa olin taas koiran edessä pyörimässä, mutta Zorro pelasti.

Mutta kun tuli A-este, niin eipä käynyt kontaktilla eikä tehnyt haraa, pentele! Puomilla kävi kyllä kontaktilla mutta ei tehnyt taaskaan haraa vaan pokkana jatkoi matkaa. No pakkohan siihen oli mennä mukaan kun siinä ehti.

A-radalta melko hyvä aika ja femma aan kontaktilta. Sijoitus suunniilleen 7.

B-radalla meni alku ihan jees, kepeiltä piti mennä eteen, hyppy ja välistäveto ja sitä rataa, mutta minä mokasin, jäin turhaa kepeille koiran rinnalle ja oli välistävedossa myöhässä, siellähän ei mitään suhinoita kuullut kun oli niin pirunmoinen mökä. Oikeasti olisi pitänyt jättää koira kepeille ja mennä tekemään se välistäveto ajoissa, mutta eipä käynyt silloin mielessä. Tän mokan jälkeen oli vähän hässäkkää jossa tuli pitkiä kaarteita kun olin myöhässä, kaikki levis siitä mokasta.

Sitten tuli ne kontaktit peräjälkeen, puomi, hyppy, käännös, keinu, hyppy, käännös, A ja loppusuorana rengas ja hypppy.
Olin päättänyt että kun tuli hylly niin tehdään edes kontaktit. Zorropa juoksi puomin läpi, jätti mut huutaamaan sitä haraa ja meikäläiseltä pääsi hermostunutta hekotusta.
Hyppäsi ilman ohjausta oikean hypyn, huutelin sieltä takaisin ja keinulle. Keinulta taas aivan hervottoman surkee kontakti ja koira juoksee taas jonnekkin, mulla rupesi raivo jo nousemaan. Sitten hyppy ja aalle ja taas se juoksi jonnekin vaikka minä olin jo ihan raivopäänä. Ohjasin sen uudelleen aalle ja sitten se antoi vasta sen haran. Pentele!

B-radalta hylly, välistävedosta tulikin hyppy ja kierto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti