maanantai 7. tammikuuta 2013

Hyvä tytööt!!! Ja vielä agiserti!

Lotta juoksi Sofin kanssa JAUn kisoissa Ojangossa, minä toimin koiran autokuskina. Ekalta hypäriltä tuloksena hylly yllättävän hyvän kääntymisen johdosta, ja oli siellä yksi rimakin. Toiselta agiradalta hieno kakkosija ja agiserti. Kolmas oli agirata josta taas hylly, kun Sofi ei lähtenyt vetoon ja valkkasi putken sijasta aan.

Jotenkin näistä on vaikea kirjoittaa. Kun olen niin kade, mäkin haluun! Jotkut käyttää koiran motivointiin keinoa jossa koira pääsee treenipaikalle, muttei pääse treenaamaan. Toimii, voin kertoa.

Viikolla Lotta kävi Orenius-treenin ja haki Sofin meiltä kotoa. Mitä teki Sofi, sanoi että ihanaa Lotta tuli, nyt me mennään. Sit ne meni, eikä Sofi paljoo taakseen katsellut.





Tämä kolmas on jotenkin mun suosikki, se on niin sujuva ja nopee.


Siitä kateudesta, kunhan kalisuttelen kahleitani. Mun on nyt pakko, järki sanoo, ja olen luvannut itselleni. Lisäksi olen kauhean kiitollinen tuosta Lotasta, johan noita videoita katsomalla oppii. Eikä se ole multa pois jos Sofi saa hyvää treeniä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti