sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Masentaa

Oltiin kisoissa Hyvnkäällä ja meni niin päin pyttyä kun vaan kykeni. Ekasta hyppäristä hylly, kun siinä oli paha nopeasta putkesta kääntyminen renkaalle, johon me ei osuttu. Tässä oli vikaa itsellä, en uskaltanut lähettää pelkällä putkijarrulla putkeen kun ei olla mielestäni tarpeeksi sitä harjoiteltu. Muuten tämä hyppyrata oli ihan kiva.

Toka agirata oli hylly, siinä Zorro varasti ja meni putkeen vaikka piti mennä aalle. Lopussa irtosi väärälle hypylle, mutta taisin näyttää vähän sinne päin. Kolmas agirata meni putkeen mutta väärään kun typerä ohjaaja ohjasi typerästi, tällä radalla oli myös kontakti josta neuvoteltiin. Zorrohan tekee haran eli on/offin ja periaatteessa jää siihen, kisoissa kuitenkin pyydän sen heti mukaan ja nyt kun se teki niin olinkin myöhässä ja kiukuttelin koiralle. Siinä se olikin koko saldo. Masentaa ja ketuttaa.

Olin tämän kauden parin ekan kisan jälkeen jo päättänyt että nyt ruvetaan hyviks ja pelkkiä nollia tahkotaan, eihän se nyt niin vaikeaa voi olla. Mutta ei, ihan pohjamutiin laskeuduttiin. Minä oli kaiken aikaa ihan hirveä ja Zorro teki ainakin keskimmäisellä radalla vähän omavaltaisia juttuja.

Harmittaa vietävästi kun tuli koirallekin sanottua rumasti, ihan kuin se muka Zorron vika olis että sillä on kärttyinen vanha eukko ohjaajana. Huoh, kai tässä täytyy vaan tukeutua spaneilin suureen ja rakastavaan sydämeen, ehkä se antaa mun keljuilut anteeksi, pyydetty ainakin on.

Jos nyt kaivamalla kaivaa niin olihan radoissa jotain hyvääkin. Vauhti riittää ainakin nolliin, kontaktit on aika jees ja jalka kestää. Näillä mennään kunhan minä saan henkisen puoleni kaivettua ylös seuraaviin kisoihin mennessä. Tämä oli siis totaalisen masentava kisamatka ja edellinen vastaava suuntautui Tampereelle syksyllä 2009, jos näitä tulee kuitenkin näin harvakseen niin menköön, tai minkäs minä näille voin.

Tänään madotin Sofin.

2 kommenttia:

  1. jos yhtään helpottaa niin mä Niiiiin tiedän miltä tuntuu ku mikään ei kulje...:))), mutta siitähän ei ole kuin matka ylöspäin ja parempiin suorituksiin! ja ootapa vaan sitten kun sulla on 2 kisakoiraa samaan aikaan ja kumpaakin pitää viedä erilailla ja hataralla päällä kun sen alati unohtaa...nyt tsemppaa ja pää ylös vaan! Z oli hieno ja oikein vauhdikas, kävi siellä samoissa kohdissa monille muillekin samat virheet! (te ootte vaan niin nollavarma pari yleensä, mutta kyllä nollavarmoillekin tulee päiviä jolloin ei puhuta samaa kieltä) Pää ylös ja uusiin koitoksiin! t.Katja

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kyl tää tästä vielä iloksi muuttuu. Eilen oli kenkku mennä nukkumaan kun tuntui että edessä oli umpisolmu johon en keksi ratkaisua. Tänään sitten tuli mieleen mitä se Heini on yrittänyt mun vioista mulle paasata ja olen jo tajuavinani jotain. Kantapään kauttahan kaikki menee paremmin kaaliin. Siis jos se on se...

    VastaaPoista